Alla inlägg under september 2021

Av Anette Hallermark - 12 september 2021 17:47

"Brukar man inte blogga med små korta inlägg", sa min svärson med ett snett leende.

Menade att det var längesen jag skrev ett inlägg. Ja och det stämmer ju verkligen.

Vad har då hänt sen sist? Summan av kardermumman, jag har fått ett nytt jobb. Sökte och fick, bara sådär.

Eller nja, tog ju några samtal men de ville ha mig :) 

Kundkommunikatör är min titel, växeltelefonist är den enkla varianten. Arbetar endast dagtid med varierade tider.


Begravningsuppdragen då, och min framtida vision? Gör fortfarande min kurs, har två begravningar med ceremoni kvar att genomföra sen ska det vara klart. Kommer inte kunna synka det riktigt med mitt fasta arbete, att kunna vara representant men ha vissa uppdrag ska funka.. Just nu njuter jag av känna mig nedstressad och lugnare.

Det ordnade sig och mitt beslut var så Rätt!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards