Direktlänk till inlägg 6 april 2021

Fortsättning följer

Av Anette Hallermark - 6 april 2021 12:57





Valet av bloggens namn var lätt. "Livstrenden"  har googlat men ordet finns inte än..

Detta är min andra blogg, den som vill läs gärna "Vikttrenden" samma bloggadress.

Jag sätter mig inte stilla i skogen och grubblar på, vad är meningen med livet?

Bättre att livet är en mening! Av alla miljoner människor som vandrat och byggt upp denna värld, så kom turen till mig.

Hade jag inte funnits, ack så tråkigt och tyst det hade varit då     

Min blogg är ett sätt att skriva av mig av tankar och planer som rör i skallen, det kommer att bli en story hur jag kommer från denna minut går vidare  att fånga just Livet, här och nu!


Nästa inläggs rubrik: "Jag har sagt upp mig" 






























































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Hallermark - 12 september 2021 17:47


"Brukar man inte blogga med små korta inlägg", sa min svärson med ett snett leende. Menade att det var längesen jag skrev ett inlägg. Ja och det stämmer ju verkligen. Vad har då hänt sen sist? Summan av kardermumman, jag har fått ett nytt jobb. S...

Av Anette Hallermark - 23 juni 2021 11:20


Efter intensiva tre veckor med  läsa och lyssna på olika webinarier och tips. Gjort slutprov, utväderingar etc. Fick jag min certifiering . Nu återstår handledning via webben i några veckor av teamleadern för Fenix society.  När jag sedan är redo...

Av Anette Hallermark - 10 juni 2021 10:02


                                Idag sitter jag i förtältet vid vår husvagn och "pluggar" Vi har den på Vita sands camping som ligger söder om min hemstad Kalmar. Det är en underbar lugn och harmonisk plats. Fin badpla...

Av Anette Hallermark - 3 juni 2021 11:13


Nu har jag slutat på ett av världens finaste och bästa jobb. Att arbeta inom vården och då med min erfarenhet Hemtjänsten, det är något särskilt. Man möter människor hemma, i det privata. Tar del av dess historia och familjer. Få kunskap om både det ...

Av Anette Hallermark - 21 maj 2021 14:59

Nu är det snart dags att åka till jobbet, inta sista helgen i kommunens tjänst. Nästa fredag är sista dagen , därefter har jag min insparade semester i juni. Känner mig lite ledsen och tycker samtidigt att det är tråkigt.  Men ångrar inte mitt be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards