Alla inlägg den 10 juni 2021

Av Anette Hallermark - 10 juni 2021 10:02

















Idag sitter jag i förtältet vid vår husvagn och "pluggar" Vi har den på Vita sands camping som ligger söder om min hemstad Kalmar. Det är en underbar lugn och harmonisk plats. Fin badplats med lång brygga, grillplatser, bra lekplats med mycket att göra för små och stora barn. Glass och gatuköksbod. En camping jag verkligen rekommenderar :)

I nuläget är det lugnt, semestern har ju inte börjat än riktigt.

Utbildningen via Fenix begravningsbyrå pågår för fullt.  Är på andra veckan nu av tre. Första kursen var begravningskunskap i den blev jag godkänd. Har  mycket med mig om det  i min livsbagage.

Även pågående som är inriktat i Bemötande och försäljning, har ju sysslat med det sen jag började min karriär som försäljare när jag var 13 år och började sälja Oriflame ;)

Igår hade vi som är under upplärning vårt första zoommöte, var ju lite nervöst, är inget jag är van vid. 

Åhh vad jag hoppas att jag kommr fixa allt detta nu, att mitt framtida liv kommer att följa ett rakt spår, att jag inte kommer göra mig själv besviken eller mina absoluta närmaste.   :D

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards